FAQ

Welkom op onze FAQ-pagina over onze indoor padelbanen en online reserveringen! Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over het boeken en gebruik van onze padelbanen.

Is er altijd iemand aanwezig?

Nee, het concept van VOLEA is juist dat je op elk gewenst moment kunt padellen en daarom is alles erop ingesteld dat er geen personeel aanwezig is. Wil je toch een activiteit met personeel dan kun je altijd een mail sturen naar info@voleapadel.nl.

Moet ik lid zijn of een abonnement hebben?

Nee hoor! Iedereen kan bij ons komen padellen. Eenvoudig online reserveren en padellen maar! Geen abonnement of lidmaatschap nodig.

Kan ik ook voor een langere periode reserveren?

Jazeker! Dit zijn bij ons de zogeheten contractbanen. De minimale periode is een half jaar voor minimaal 1x per week een uur padellen. Meer mag natuurlijk altijd. Stuur gerust een e-mail naar info@voleapadel.nl en vraag naar de mogelijkheden en het aangepast uurtarief!

Ik heb geen toegangscode ontvangen. Wat nu?

Als je voor het eerst reserveert krijg je direct een toegangscode toegestuurd per e-mail. Deze kan af en toe in de SPAM terecht komen, dus controleer dat ook even. Uiterlijk 4 dagen voor je reservering ontvang je je toeganscode. Als je al vaker een baan hebt gereserveerd dan behoud je je toegangscode. Deze is namelijk uniek aan jou gekoppeld en wordt vanzelf weer actief tijdens een nieuwe reservering. Eke ochtend van de reservering krijg je ook altijd nog een reminder mail met je eigen unieke toegangscode.

Hoe open ik de deur en hoe gaat de verlichting van de padelbanen aan?

De deur open je met je eigen unieke toegangscode. Achter de bar zitten timers voor de verlichting van de padelbanen. Draai de juiste timer van de juiste baan naar het aantal minuten dat je gaat spelen. Bekijk ook deze instructievideo.

Maakt het uit op welke baan ik ga spelen?

Ja, ga spelen op de baan die je ook online hebt gereserveerd. Zo verloopt de rest van de reserveringen na jou ook op de juiste manier.

Kan ik ook rackets en ballen huren?

Jazeker! Tijdens je reservering kun je aangeven hoeveel rackets je wilt huren (ballen zitten er dan automatisch bij). Zodra je dat doet ontvang je een factuur met daarop de code van het kluisje waar de rackets in zitten. Wanneer je vergeten bent een racket te huren tijdens het boeken neem dan contact op via WhatsApp door op deze link te klikken.

Kan ik ook alleen ballen huren?

Nee helaas, alleen ballen kun je niet huren maar deze zijn wel te koop in onze (drank)automaat.

Maakt het uit welk kluisje ik open voor de rackets?

Ja, open aub het kluisje dat correspondeert met de baan die je hebt gereserveerd. Bekijk deze instructievideo voor het openen van het kluisje.

Kan ik me ook omkleden of douchen?

Jazeker! We hebben een grote kleedkamer met douches die altijd open en bereikbaar is. Bij binnenkomst direct links af de gang in en eenvoudig de bordjes volgen.

Kan ik een reservering ook annuleren?

Tijdens het online reserveren dien je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden. Hierin staat m.b.t. het annuleren het volgende voor losse baanhuur: het annuleren en verplaatsen van een reservering waarvoor een betaling heeft plaatsgevonden is kosteloos mogelijk tot 7 dagen voor aanvang. Bij een annulering van een dergelijke reservering binnen 24 en 168 uur (7 dagen) gelden annuleringskosten van €2,50,- per boeking. Bij een annulering van een dergelijke reservering binnen 24 uur gelden annuleringskosten van 30% van de boekingsprijs. Een reservering annuleren kan door in te loggen met je gegevens op ons reserveringssysteem.